Windsor Paketi
Windsor Paketi, rakibini zayıflatırken kendi savunmasını güçlendiren bir kalkan savunma tabakasını çalmak için benzersiz bir bir cihaz kullanan 'Windsor' Ironcast içerir. Komutan Hentry Brent, boğumlu uzun zincirleri çağdaş bir kalkan güçlendirmesiyle eşleştiren oyuncuları ödüllendiren imzalı bir çoğaltıcıya sahiptir. Ayrıca Ironcast'i oyuna her zaman etkin bir kalkan tabakası ile başlar.