Ironcast
H.G. Wells ve Jules Verne gibi Victorian dönemi yazarlarından etkilenilmiştir. Ironcast, şapkalı ve takımlı şık bey ve bayanların İngiltere İmparatorluğu'nun düşmanlarını dev savaş makineleriyle yerle bir ettiği alternatif bir tarihsel atmosferde geçiyor. Ironcast denilen 7 metrelik yürüyen bir cihazı kontrol et 1880'lerin Victorian İngilteresi'nde istilacı düşman güçleriyle yüzleş. Savaşlar, her turda Ironcast'in çeşitli silah ve sistemlerinin döndüğü kaynak noktalarıyla yapılır. Bu noktaları rakiplerini yakıp yıkmak için saldırı amacıyla mı, yoksa düşman ateşine karşı set çekmek için savunma amacıyla mı kullanacağına doğru karar vermelisin. Özellikler: - 1880'lerin alternatif tarihinde zengin ve ilgi çekici bir çevrede geçen sıra tabanlı strateji oyunu. - Roguelite oyun turlarını geçtikçe ödüllendirildiğin ancak bir kez ölme hakkın olan bir türdür. İstilacı güçlere dön ve zafer için saldır! - Kaliteli el çizimleriyle zengin içerik. - Steampunk türü ve Victorian bilim kurgusundan esinlenilmiş. - Ölen düşman kalıntılarından yetenekleirni yükselt ve yeni teknolojileri kap. - Benzersiz silahlar ve savunma sistemleriyle Ironcast'ini özelleştir. 50 farklı açılabilir öğeyle neredeyse sınırsız sayıda kombinasyon yapabilirsin. - Geliştirmeler sayesinde Ironcast'in silah ve becerilerini düzenleyebilirsin.