Wilmot's Warehouse
Wilmot'un Deposu, bir depoyu en iyi işleyecek şekilde tutmak hakkında bir bulmaca oyunu. Çeşitli ürünleri itmek, düzenlemek ve istif etmekle sorumlu, çalışkan bir depo işçisi olan Wilmot olarak oynuyorsun. Zamanla bu ürünlerden daha fazla gelmeye başlayacak ve bunlar depoyu dolduracak. Onları nasıl düzenleyeceğin tamamen sana kalmış; renge, türe göre, Dewey Ondalık Sistemine göre veya sadece senin anlayacağın çılgın bir formata göre düzenle, hepsi kabul! Sadece her şeyi nereye koyduğunu hatırlamalısın çünkü servis kapısı açıldığında, işçiliği azaltacak her türlü yükseltmeye gerekli olan önemli Performans Puanlarını kazanmak için insanların istediklerini hızlıca bulman gerekecek.