WILL: Follow The Light, zorlu kuzey enlemlerinde riskli bir kişisel yolculuğu konu alan hikaye odaklı birinci şahıs macera bulmaca oyunudur. Will, huzur bulmak ve ailesiyle yeniden buluşmak için sonu gelmeyen denizlere açılmak, sayısız zorlukla yüzleşmek ve nihayetinde benliğini keşfetmek zorundadır. BABALAR İLE OĞULLARIN HİKAYESİNİ KEŞFET Kuzey denizlerinde ücra bir adada deniz feneri bekçisi olarak çalışan Will'i oynuyorsun. Her zamanki gibi yalnız geçirdiğin mesailerden birinde, telsizden gelen beklenmedik bir mesajla rutinin bozuluyor ve hikaye başlıyor. Memleketinin başına aniden bir felaket geliyor ve biricik oğlun kayboluyor. Oğlunu bulmaya kararlısın. Yelkenli yatın Molly'ye binip yolculuğa çıkman, korkutucu kuzey denizlerinde ilerlemen gerekiyor. Sen oğlunu aradıkça daha da fazla soru ortaya çıkıyor. Kendi babanla arandaki bağda hangi hakikatler saklı? Biricik karın nerede? Ailene ne oldu? Sorularının cevapları keşfettiğin zorlu kuzey ortamlarında dört bir tarafa dağılmış durumda. Sadece denizden ulaşabileceğin terk edilmiş ada, köpek kızağıyla aşabileceğin sıradağ ve harabelerin ortasında duran, sadece yürüyerek gidebileceğin evin seni bekliyor. Yolculuğun boyunca kendinle ilgili gerçekleri keşfedecek ve bu gerçeklerle yüzleşeceksin. Hoşuna gitse de gitmese de... Her şey oğlunu kurtarmak için… …Yoksa kendini mi?