While We Wait Here
'While We Wait Here' diyalog seçenekleri ve çoklu son barındıran bir mutfak yönetimi oyunudur. Sıradağların yakınında küçük bir lokanta işletin, müşterilerinizden siparişler alın, onlar için güzel yemekler pişirin ve içecekler ikram edin. Sıradan bir iş gününün sükûneti, yaklaşan bir felaket haberinin yayınlanmasıyla alt üst olur. Bu oyundaki karakterlerin başına gelen durum, dünyanın sonunun yıkıcı tehdididir. Lokantadaki bazı müşterileriniz bunu görmezden geliyor gibi görünüyor, kendi sorunlarından başka bir şey görmüyorlar, her şeyi küçümsüyorlar ve bu duruma inanmayı bile reddediyorlar. Diğerleri ise bu durumu yaşamları boyunca yaptıklarının cezası olarak ayakta karşılıyorlar. Lokantanın içinde servis yaparken, müşterilerin hikâyelerini dinleyin ve onlara düşünmeleri için yiyecek sunun. Müşterilerinizi barınağa gitmeye mi ikna edeceksiniz, yoksa sonlarını bekleyerek lokantada mı kalacaklar?