WARTILE
Oyuncuları İskandinav mitolojisinden esinlenilerek hazırlanan muhteşem savaş meydanlarında geçen küçük maceralarla dolu minyatür bir evrene çağıran, capcanlı, nefes kesen bir masa üstü oyunun tadını çıkar! Wartile, aksiyonun hiç bitmediği, hamlelerini planlamana fırsat veren bir oyun. Sıra tabanlı oyunların stratejik unsurlarını barındırsa da yavaşlatma özellikleri ve bekleme süresi ile hem savaşın heyecanı bitmiyor hem de taktik kararlarını düşünebilmene imkan tanıyor. Wartile, karakterlerini mevzilendirerek taktiksel kararlar vermeni gerektiren bir oyun.