Warpips
Hızlı ve Modern Savaş Mekanikleri -Ana hedefe odaklan ve küçük ayrıntıları umursama -Her raunt 10 ile 20 dakika arasında sona erer -Öğrenmesi kolay, ustalaşması zor Şeffaf Finansal Politika -Oyunu satın al ve içeriğin sahibi ol -Oyun içi alışveriş yok -Parayla avantaj sağlamak yok Rastgele Savaşlar -Rastgele oluşturulan savaşlar -Her oyunda farklı bir deneyim -Yeniden oynanabilirliği oldukça yüksek Derin Stratejiler -Birbirini tamamlayan birim sinerjilerini seç -Sonsuz stratejik bileşke -Kilidi tamamen açılabilen yükseltme ağacı Sıkı Çatışma -Piyade, araç, uçak ve helikopter çıkar -Hava, füze ve topçu saldırısı iste -Birimler siper alarak durumlarına göre zekice eyleme geçerler -Her şey havaya uçabilir!