Warhammer Pack: Hack and Slash
Warhammer oyunları paketi harika bir fiyata! Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr'de, İmparatorluğun en güçlü ajanlarından biri olarak, bir Inquisitor olarak oynuyorsun. İmparator'un kudret ve iradesini karanlık dünyaya taşı ve korunaklı manastır Martyr'in sırlarını keşfet. Bu aksiyon rol yapma oyununda çeşitli karakter sınıfları arasından istediğini seç, tek başına veya koop modunda, taktik savaşlarda ölümüne mücadele et. Warhammer: Chaosbane savaşın yerle bir ettiği ve büyünün egemen olduğu bir dünyada geçiyor. Kaos ordularına karşı İnsan İmparatorluğunun son umudu sensin. Kendilerine özgü eşsiz ve tamamlayıcı yetenekleri bulunan beş farklı sınıf arasından karakterini seç. Yerel veya çevrimiçi koop modlarında tek başına veya 4 kişiye kadar arkadaşlarınla birlikte, Eski Dünyanın en güçlü silah ve techizatlarını kullanarak destansı savaşlarda dövüş.