Bu paket şunları içerir: Dolgushin's La-7 Pack; Golovachev's Yak-9M Pack; Prendergast`s Spitfire FR Mk.XIVe Pack; Plagis' Spitfire Mk. IXc Pack; Bostwick's P-47M-1-RE Thunderbolt Pack; Wetmore`s P-51D-10 Pack; A43 Black Prince Pack; M10 Achilles Pack; IS-2 Revenge for the Hero brother Pack; T-34-85E, 1945 Pack; M18 Black Cat Pack; М5А1 5th Canadian Armoured Division Pack. Tüm premium taşıtlar artırılmış Araştırma Puanları ve Gümüş Aslan almanıza olanak tanır ve tüm mevcut modifikasyonlarıyla donatılmış olarak gelir. Premium hesapla (oyunda Altın Kartallar için de satın alınabilir), belirli sayıda gün boyunca savaşlarda daha fazla Araştırma Puanı ve Gümüş Aslan kazanacaksınız. Bu, birinci sınıf araçlardan gelen bonuslarla toplanır! Aynı aracı içeren 2 farklı paket satın alırsanız veya bu paketten zaten araca sahipseniz tazminat sağlanmaz!