War Thunder - Puma u14 Bundle
Bu Paket şunları içerir: Puma u14 (7. Seviye, Almanya) 20 günlük premium hesap 2500 Altın Kartal Puma u14, PSM GmbH konsorsiyumunca geliştirilen modern Alman piyade muharebe aracı Puma VTJF'nin en dolu sürümüdür. Marder 2 programının iptalinin ardından başlatılan projenin amacı yüksek korumalı, hareket kabiliyeti son derece yüksek ve teknolojik olarak gelişmiş yeni nesil bir piyade muharebe aracı geliştirmekti. Aracın benzersiz görünümünde 2022 yılında gerçekleştirilen askeri tatbikatlarda 33. Mekanize Piyade Taburuna (Panzergrenadierbataillon 33) ait bir Puma'dan ilham alınmıştır. Aracın ek dekoratif unsurları (gövdeye tutturulmuş ahşap paletler ve kumaş parçaları), görsel görünümüne çeşitlilik ve bireysellik katar. Puma, 5,56 mm eş eksenli makineli tüfeğe ek olarak 30 mm MK30-2/ABM otomatik topla donatılmış olup ayrıca "at ve unut" prensibiyle çalışan bir adet Spike-LR II fırlatıcısı da bulunur. Mühimmat yükü, zırh delici mermilerin yanı sıra programlanabilir, havada paralanan yüksek infilaklı, parça tesirli mermilerdir. Araç kompozit zırhla donatılmış olup 70 km/sa. hıza ulaşabilirken kendi sınıfına göre yüksek seviyede bir koruma sağlar. Puma piyade muharebe aracı; lazer uyarı sistemi, lazer menzil bulucu, tüm mürettebat üyeleri için termal görüntüleme cihazı ve bir adet İHA dahil olmak üzere son teknolojiyle donatılmıştır. Sis bombaları da mevcuttur. Tüm premium taşıtlar gibi bu tank, her savaş için artırılmış Araştırma Puanları ve Gümüş Aslan almanıza olanak tanır ve tüm mevcut modifikasyonlarıyla donatılmış olarak gelir. Premium hesapla (oyun içinde Altın kartal karşılığı alınabilir) daha fazla Araştırma Puanı ve belli sayıda gün karşılığında her savaş için Gümüş Aslan kazanacaksınız. Bu, özel taşıtlardan bonuslarla biriktirilebilir!