War Thunder - Black Friday Bundle
Bu paket şunları içerir: - Ka-50 "Kara Köpekbalığı" (Sıra 6 SSCB); - M18 "Kara Kedi" (Sıra 3 ABD); - A43 "Kara Prens" (Seviye 4 Büyük Britanya); - P-61A-1 "Kara Dul" (Sıra 3 ABD). Tüm premium araçlar, her savaş için daha fazla Araştırma Puanı ve Gümüş Aslan kazanmanıza izin verir ve mevcut tüm modifikasyonlarla donatılmış olarak gelir. Premium hesapla (oyunda Golden Eagles için de satın alınabilir), her savaşta belirli bir gün boyunca daha fazla Araştırma Puanı ve Gümüş Aslan kazanacaksınız. Bu, premium araçlardan alınan bonuslarla birlikte kümülatiftir! Aynı aracı içeren 2 farklı paket satın alırsanız veya bu paketten zaten araca sahipseniz tazminat sağlanmaz!