VOID/BREAKER (Oyun ön izleme)
Bu oyun henüz geliştirme aşamasındadır. Zaman içinde değişebilir veya değişmeyerek nihai ürün olarak piyasaya sürülebilir. Yalnızca oyunun şimdiki tamamlanmamış halinden memnunsanız satın alın. Her şeyi gören, saldırgan bir yapay zekâ tarafından sonu gelmez bir döngüye hapsedildin. Savaşmaya, ölmeye ve bunları tekrarlamaya mahkum edilen bir esirsin. Makineler, senin asla kaçamayacağını düşünüyor. Sistem, seni burada tutmak için tasarlanmış. AMA KAÇMAK MÜMKÜN Şimşek Gibi Hızlı Silah Performansı ve Kusursuz Hareket Yalnızca bir nişan oyunu değil, tam anlamıyla hızın kendisi. Yüksek tempolu aksiyon için tasarlanmış akıcı hareketler ile amansız silahlı çatışmaları deneyimle. Düşmanlarını alt et, çevikliğin ve hızın ile her çatışmada üstünlük kur. Sonsuz Silah Seçkisi. Sonsuz İhtimaller Gelişmiş silah özelleştirme sistemiyle sınırsız silah kombinasyonlarını keşfet. Yıkıcı mühimmatlar oluşturmak için modları stratejik olarak birleştir. Seni durdurulamaz bir güce dönüştürecek olan çılgın sinerjilerin kilidini aç. Yıkım, sana Avantaj sağlar. Etraflarındaki dünyayı başlarına yıkmak varken neden düşmanlarını yalnızca vurasın ki? Çevresel yıkım yalnızca bir şovdan ibaret değil, oyunun temel oynanış mekaniğini oluşturuyor. Hayatta kalabilmek için duvarları patlat, binaları yık ve düşmanlarını sendelet. Yeni Deneme. Yeni Seçimler. Yeni Yollar. Her denemede seni yeni kararlar bekliyor. Hangi çatışmalara gireceksin? Hangi yollar senin sınırını zorlayacak? Daha büyük ödüller veren tehlikeli yolu mu seçeceksin yoksa işini sağlama mı alacaksın? Karar sana kalmış. Tek Bir Geliştiriciden Bir Tutku Projesi VOID/BREAKER, Stubby Games adıyla da bilinen geliştirici Daniel Stubbington'ın tek başına geliştirdiği bir proje. Bu oyun, Portal oyunundan esinlendiği The Entropy Centre (2022) adlı bulmaca oyununu takip ediyor. Daniel artık dinamik FPS oynanışa ve roguelite oyunlara dair tutkusunu takip ediyor.