Verlore Drome van Slange - Bundle
Birbirinden çok farklı 3 dünya, şaşırtıcı derecede çeşitli 3 deneyim ve tamamen farklı 3 tür zorluk. Bu devasa mücadeleyi üstlenmeye ve kendinizi nihai teste sokmaya hazırsınız. Gizemli diyarlara seyahat etmekten, rüyaları keşfetmeye ve diğer dünyaya ait bulmacaları çözmeye, mutant yaratıklarla dolu bir arenada mücadele etmeye ve bir yarışma programında ölümüne kadar en iyi savaşçı olmaya kadar. Bu paket kesinlikle tüm becerilerinizi test edecek! Bu paket Booom-Slang!, Tyd wag vir Niemand ve 'n Verlore Verstand için Tam Oyunları içerir.