Vampire: The Masquerade - Swansong
Çok sevilen rol yapma oyunu baz alınarak, bu alanda uzman kişilerce geliştirilen Vampire: The Masquerade – Swansong, her seçiminin üç ana karakterin ve Boston Kamarası'nın kaderini belirleyeceği hikâye tarzında bir rol yapma oyunudur. KARANLIKLAR DÜNYASINA HOŞ GELDİN Vampirler gerçek olsaydı ne olurdu? Ya bu kana susamış avcılar birbirine karışmış topluluklar içinde gizlice yaşıyor ve binlerce yıldır bir komplo planlıyor olsalardı? Peki ya sen de onlardan biri olsaydın? Vampire: The Masquerade'de, gerçek ve olağanüstü arasındaki çizginin sürekli bulanık kaldığı bu karmaşık dünyadaki cazibeli yaratıklar olarak oynayacaksın. KALPLERİ HIZLA ÇARPTIRAN GERİLİM "Kuğu" lakaplı Hazel Iversen, Boston Camarilla'sının yeni prensidir. Katı mizacını nazik tavırlarıyla gizleyen Hazel, gücünü kanıtlamanın ve geceleri dolaşan bu yaratıkları insanlardan gizli tutmaya dayalı Masquerade denilen vampir yasasına uyulmasını sağlamanın peşindedir. Fakat hiçbir şey planlandığı gibi gitmez. Komplo, cinayet ve güç kavgaları söylentileri arasında, gölgeler içinde çalışarak tarikatını Boston'ı kaosa sürükleyen soruşturmalardan korumalısın. 3 ORİJİNAL VAMPİR OLARAK OYNA Her biri 100 yaşından büyük 3 vampir olarak oyna. Birbirine dolanan kaderleriyle oyunda ilerle, farklı bakış açılarından bak ve karakter sayfalarını kullanıp yalanlarla doğruları birbirinden ayır. Her karakterin kendi yaklaşımına göre ayrı ayrı geliştirebileceğin kendilerine has vampir becerileri ve disiplinleri bulunuyor. Korkutmayı mı, baştan çıkarmayı mı, yoksa gizliliği mi seçeceksin? Kana susamışlığını giderebildiğin sürece bu karar senin. SONUÇLARI OLAN OYNANIŞ Eşsiz oynanışıyla Swansong, hem soruşturma hem de diğer karakterlerle olan sosyal etkileşimlerin esnasında yaptıklarının sonuçlarına büyük önem veriyor. Her durumu dikkatlice analiz etmelisin, çünkü verdiğin kararların kahramanlarının hayatları ve Boston Camarilla'sının kaderi üzerinde çok büyük etkileri olacak.