Vampire: The Masquerade - Coteries of New York
Vampire: The Masquerade - Coteries of New York; iki vampir fraksiyonu olan gelenekçi Camarilla ve son derece bağımsız Anarchlar arasındaki mücadeleyi konu alır. The Masquerade 5th Edition’ın zengin evreninde geçen; benzersiz, atmosferik, tek oyunculu, anlatıma dayalı bir deneyimdir. - Önceden tanımlanmış üç karakterden birini seçin ve bir Ventrue, Toreador ya da Brujah olarak oynayın - Oynanabilir her karakter; çeşitli güçler (Disiplinler), belirli konulara karşı farklı ahlaki yaklaşımlar ve benzersiz diyalog seçenekleri sunar - Karakter odaklı görevler, benzersiz dört NPC ile tanışmanızı sağlar. Bunlar, her biri kendine ait bir gündeme sahip olan, bir Tremere büyücü, bir Nosferatu dedektif, çelişkili bağlılıkları olan bir Gangrel ve çok değişken çevrim içi kişiliğe sahip bir Malkavian. Kalplerini ve akıllarını kazanırsanız, en fazla iki tanesi size finalde yardımcı olabilir. - Klan seçimine bağlı olarak olayları farklı bir bakış açısından görebilirsiniz. Oyunu bir defa tamamlamak, oyunun sunduğu her şeyi görmek için yeterli değildir!