Urban Trial Tricky Delüks Sürümü
İşte! Urban Trial Tricky Delüks Sürümü karşınızda! Artık şehri keşfederken kendinizi tam olarak ifade edebilirsiniz. Motosiklet numaraları, tarz ve ekstrem seviyeleri içeren tam paket ile durdurulamaz hale geleceksiniz! ANA ÖZELLİKLER: Heyecan verici, eğlenceli beceri oyunu Numaralar, platformlar ve yarışların çılgın karışımı Sayısız kombinasyonda birleştirilecek muhteşem numaralar Sorunsuz deneyim 3 tekli oyuncu modu 30’dan fazla seviye + takım mücadeleleri Temel özelleştirme seçenekleri Eleme için liderlik tabloları Sonsuz oyun Daha fazla oyun, daha fazla eğlence. Her iki yönde de sürüş Urban Trial Tricky Delüks Sürümü her biri yeni sürücü görünümü, özel numara ve uygun motosiklet boyama rengi altı ek temel özelleştirme seçeneği içerir.