Underworld Ascendant
Acımasız yaratık Typhon'un tehlikesiyle yüzleşen zindan dünyası Stygian Abyss'e gizemli biri tarafından çağırıldın. Bu dünyayı ve kendi dünyanı kurtarmak için Abis'te yolunu bulman, gizemli sırları öğrenmen ve birçok zorluğun üstesinden gelmen gerekecek. ANA ÖZELLİKLER TAMAMIYLA SÜRÜKLEYİCİ BİR DÜNYA Dinamik düşmanlar ve yavaş yavaş yok olan bir dünyada hayatta kalmaya çalışırken işine yarayacak bitkileri kullan ve fantastik yaratıklarla karşılaş. SANA ÖZGÜ BİR KAHRAMAN 75'in üzerinde savaş, gizlilik ve büyü becerileriyle kendi tarzını yarat. Runik büyü sistemini kullanarak yüzün üzerinde büyü yarat. YAKLAŞAN TEHLİKE Tespit edilmeden, silahsız ve başka şekillerde tamamladığında ödüller kazanmanı sağlayan 70'in üzerinde görevi ve çeşitli Yan Görevleri üstlen. EŞSİZ ÖDÜL SİSTEMİ Yaratıcılık becerini ve serbest oyun tarzını kullanarak ödüller kazan ve yeteneklerin kilidini aç. Benzersiz yöntemlerle zorlukların üstesinden gel ve farklı şeyler dene.