True Survivors Bundle
Dying Light serisine iki oyunu da içeren bu yepyeni paketle giriş yap. Paket içeriği: Dying Light: Enhanced Edition Oynanıştan ödün vermeyerek birinci şahıs perspektifiyle oynanan zombi oyunları için yeni standartları belirleyen oyun. Dying Light: Enhanced Edition, zombilerin hüküm sürdüğü kıyamet sonrası dünyada maceraya atılmak için ihtiyacın olan tek şey. Yepyeni buggy aracı, ek bir oyun modu, iki ekstra karantina bölgesi ve ek eşyalar sunan genişleme paketiyle birlikte oyun deneyimin bambaşka bir seviyeye çıkacak. Dying Light 2 Stay Human Modern karanlık çağların çarpıcı renkleri eşliğindeki açık dünya aktiviteleriyle dolu, seçimlerinin Şehir’in geleceğine etki edeceği bir maceraya hazır ol. Yükselen gerilimin ortasında yapacağın seçimlerle Şehir'deki güç dengelerini sen belirle ve kendi deneyimini oluştur! 200’den fazla silah ve 20’den fazla silah modu kullan, onlarca hareket öğren ve talimler yaparak ustalaş. Kimsenin gözünün yaşına bakma, çünkü kimse seninkilere bakmayacak.