Truck Driver - Heading North DLC
Truck Driver deneyimini 'Heading North' DLC’si ile genişlet! amcan, kamyonculuk kariyerine denizaşırı, soğuk ama büyüleyici derecede yeşil Mangefjell bölgesinde devam etmeni teklif ettiğinde, bu zorlu maceraya atılmaya karar veriyorsun. Kamyonculuk kariyerine devam ederken ve yeni karakterlerin verdiği çok sayıda işi tamamlarken kamyonunu güzel İskandinav esintili manzaralarda sür.