Truck Driver - DLC Bundle
Heading North: Truck Driver deneyimini 'Heading North' DLC’si ile genişlet! amcan, kamyonculuk kariyerine denizaşırı, soğuk ama büyüleyici derecede yeşil Mangefjell bölgesinde devam etmeni teklif ettiğinde, bu zorlu maceraya atılmaya karar veriyorsun. Kamyonculuk kariyerine devam ederken ve yeni karakterlerin verdiği çok sayıda işi tamamlarken kamyonunu güzel İskandinav esintili manzaralarda sür. UK Paint Jobs: “Fancy a British lorry?” Altı farklı boya işi ile kamyonunu klasik İngiliz tasarımlarıyla özelleştirebilirsin. Tipik İngiliz sembollerini içeren farklı boya işleri ile Birleşik Krallığa olan sevgini göster. German Paint Jobs: Kamyonunu klasik Alman stili ile özelleştir. Alman kültüründen esintiler sunan altı benzersiz boya işi arasından seçimini yap. French Paint Jobs: “Vive la France!” Kamyonunu klasik Fransız usulü ile kişiselleştir. Şimdi güzel Fransa'ya olan sevgini altı farklı boya işi ile gösterebilirsin. USA Paint Jobs: Kamyonunu tamamen Amerikan tarzında kişiselleştir. Altı benzersiz ABD temalı boya işi ile, Amerika Birleşik Devletleri'ne olan sevgini gösteren bir kamyon oluşturabilirsin. Hidden Places & Damage System: Yola çıkarak gizli yerler ve yeni araçlar keşfetmeye hazır olun. Güvenli sürün çünkü yeni hasar sistemi, araçlardaki görsel hasarı darbe noktasından gösterir.