TRON RUN/r
Şaşırtmacalı yeni bir şimşek hızında, aksiyon-macera yarış oyunu olan TRON RUN/r ile TRON dünyasına dönün! Tüm yarışmacılarla karşılaşırken tehlikeli düşmanlarınızla yüzleşerek dinamik çemberlerde parlayın. Motosikletler, kostümler ve güçlendirmelerden oluşan düzinelerce kombinasyonla ekipmanınızı toplayın. Eklenen 32 seviye ile DISC ve CYCLE becerilerinizi geliştirin ve ardından arkadaşlarınızı siz düşene kadar sayısız mod ve seviye kombinasyonu sunan zorlu STREAM programında mücadeleye davet edin. Ne kadar süre hayatta kalabilirsiniz? En uzun süre dayanan liderlik tablosunda en üst seviyeye ulaşır! Elektronik dans müziğinin babası Giorgio Moroder ve Raney Shockne'in yeni müzikleri ve Autechre, Bibio, patten, Joywave ve diğerlerinin remiksleri, bu göz kamaştırıcı TRON evreninde sizi güçlendirecek. Her şeyde ustalaştığınızı düşündüğünüz anda, gördüğünüzden fazlası olduğunu keşfedeceksiniz...