İskandinav yabanının derinliklerinde, Otto isimli bir genç, ormanda yaşadığı söylenen efsanevi yaratığı ararken köyünü yakıp yıkan acımasız avcılar yüzünden evinden kaçmak zorunda kalır. Hayatta kalmak için kaçan Otto, avcılar tarafından aranan nadide yaratıkla tesadüfen karşılaşır ve arkadaş olur. Böylece Troll ve Otto'nun tehlikelerle dolu macerası başlar. Birbirinden farklı bu iki arkadaş birlikte, düşmanlarla dolu acımasız bir bölgeye doğru yolculuğa çıkıyor. Ormanı iyi tanıyan Troll ve Otto, sinsice dolaşmak, strateji oluşturmak ve evlerine geri dönmek üzere savaşmak için doğal becerilerini kullanmak zorunda. Orman bilinmez sürprizlerle dolu ve hayatta kalmak için takım işi çok önemli.