Addams Ailesi: Konak Karmaşası
Ürkütücüler, acayipler ve gizemli bir ziyaretçi korkunç konaklarını onlardan almak istiyor! Dört oyuncuya kadar birlikte oynanabilen bu eğlenceli 3D platform macerasında Wednesday, Pugsley, Gomez ve Morticia Addams'ın Addams Aile Konağı'nı kurtarmasına yalnızca sen ve arkadaşların yardım edebilirsiniz. Konağın en karanlık köşelerini ve büyülü gizemlerini hiç görmediğin bir şekilde keşfederek sırları ortaya çıkar, bu efsanevi evi kurtar. Gomez'in Mazurka Kılıcı veya Wednesday'in evcil ahtapotu Sokrates gibi sevilen karakterlerin özel yeteneklerini kullanarak bulmacaları çöz ve konağın tüyler ürperten geçmişini gün yüzüne çıkaracak yadigârları bul. Kazanmak için oyuncuların birbirine gireceği rekabetçi çok oyunculu mini oyunlarda arkadaşlarınla beraber veya arkadaşlarına karşı oyna. Ailece oyun gecesi korkunç derecede heyecanlı bir hal almak üzere! İğrenç, korkunç ama onların yuvaları bu; bu yüzden ürkütücü bir şekilde iyi vakit geçirmek için arkadaşlarını toplayıp Addams Aile Konağı'nı kurtar!