Train Valley 2 - Community Edition
Bu mikro-yönetim tren oyununda sanayi devrimini ileri taşı! Küçük vadindeki şehirlerin ve endüstrilerin sürekli artan talebini karşılamak için demiryolları inşa et, lokomotiflerini geliştir ve gecikmeler veya kazalar olmadan trenlerini vaktinde ulaştır. Demiryolu şirketini Sanayi Devrimi günlerinden geleceğe taşı, vadideki şehirlerin ve endüstrilerin ihtiyaçlarını karşıla. Karmaşık lojistik ve taşımacılık sorunlarını çözmek istiyorsan, kendini tren kralı olarak hayal ediyorsan veya sadece bulmaca çözmeyi seviyorsan; hem yeni hem de eski oyuncular için burada çok şey var. Orijinalini hiç oynamamış olsan bile Train Valley 2: Community Edition’da yapacak çok şey var! Train Valley 2: Community Edition sadece Passenger's Flow, Myths & Rails ve Editor's Bulletin DLC’lerini değil, aynı zamanda 158 topluluk yapımı bölümden oluşan bir seçkiyi de içeriyor.