Train Valley Collection
Train Valley Collection ile neşeli bir demiryolu yolculuğuna çık! Bu özel paket, klasik Train Valley: Console Edition ve devam oyunu Train Valley 2: Community Edition'ı bir araya getiriyor. Bu iki muhteşem yönetim ve bulmaca deneyiminin tadını çıkar. İlk Train Valley'in gerçek dünya istasyonlarından Train Valley 2'nun heyecan verici manzaralarına seyahat et. İki kat heyecan ve iki kat tren yönlendirme eğlencesi için hazırlandı. Raylarda gezinmeye ve bu olağanüstü tren macerasında seni bekleyen benzersiz zorlukları keşfetmeye hazır ol. Bu yolculuğu asla kaçırmak istemeyeceksin!_x000d_ "Train Valley - Console Edition: Şehirleri, tünelleri ve köprüleri birbirine bağlamak için demir yolu inşa et. Boş arazilere yeni demir yolu inşa etmek ucuzdur ama ormanları, köyleri ve var olan diğer yapıları yıkmak gerekince maliyetli olabilir._x000d_ Birçok trenin gecikme olmadan aynı anda hareket edebilmesi için makaslar, tali hatlar ve rampa hatları inşa ederek artan trafiği düzenle._x000d_ Plan yapmak için oyunu durdurup önemli anlarda trenleri kusursuzca kontrol ederek kazalardan sakın"_x000d_ "Train Valley 2 - Community Edition: Bu mikro-yönetim tren oyununda sanayi devrimini ileri taşı! _x000d_ Küçük vadindeki şehirlerin ve endüstrilerin sürekli artan talebini karşılamak için demiryolları inşa et, lokomotiflerini geliştir ve gecikmeler veya kazalar olmadan trenlerini vaktinde ulaştır. Demiryolu şirketini Sanayi Devrimi günlerinden geleceğe taşı, vadideki şehirlerin ve endüstrilerin ihtiyaçlarını karşıla. Karmaşık lojistik ve taşımacılık sorunlarını çözmek istiyorsan, kendini tren kralı olarak hayal ediyorsan veya sadece bulmaca çözmeyi seviyorsan._x000d_ Train Valley 2: Community Edition sadece Passenger's Flow, Myths & Rails ve Editor's Bulletin DLC’lerini değil, aynı zamanda 158 topluluk yapımı bölümden oluşan bir seçkiyi de içeriyor."