Bu Eklenti, yalnızca Xbox Series X/S ve bilgisayar oyuncuları için mevcuttur. Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 5: West Coast Main Line: London Euston - Milton Keynes’i almanı öneririz. Train Sim World 5’te bulunan HKA Bogie Hopper Wagon ile Birleşik Krallık rotalarındaki nakliye oluşumlarını güçlendir. İlk olarak 1995 yılında JMA vagonları olarak üretilen sınıflandırma, kömür vagonlarından agrega vagonlarına geçişini belirtmek amacıyla 2009 yılında HKA olarak değiştirilmiştir. HKA vagon filosunun tamamı, DB Cargo UK'nin agrega akışına göre ve birçoğu da, uygun kırmızı DB renklerinde çalışır. Bununla birlikte, vagonların üçte biri kadarı, ilk ve uzun süredir ortalarda olmayan sahipleri olan National Power'ın yıpranmış tonlarını hala koruyor. Bu vagonlar WCML'den Class 66 ile veya Serbest Dolaşım ve Oluşum Tasarımcısı kullanılarak edindiğin herhangi bir Class 66 ile birlikte kullanılabilir.