Bu Eklenti, yalnızca Xbox Series X/S ve bilgisayar oyuncuları için mevcuttur. Tam deneyim için, ayrı olarak satın alınabilecek standart Train Sim World 5 rotalarına sahip olman gerekebilir. Oynunun Eklenti Paketi ile Frankfurt, Londra ve Los Angeles şehirlerinde daha fazla mücadeleye katıl! Train Sim World 5’te bulunan üçlü paketle klasik elektrikliden şenlikli eksprese kadar ek yolcu ve yük taşı. Tatil sezonu için tamamen süslenmiş, özel hizmetler sunan şenlikli Metrolink F125 lokomotifiyle San Bernardino'ya tatil ruhunu getir. HKA Hopper Wagon’u içeren Serbest Dolaşım’daki Birleşik Krallık nakliye oluşumlarına çeşitlilik kat ve WCML: London - Milton Keynes boyunca ek Senaryolarda oyna. Ek Senaryoların yanı sıra daha modern hizmetlerin yerini alan alternatif zaman çizelgesinin bir bölümü olarak DB BR 111 ve n-Wagen ile Frankfurt'a klasik yolcu çekişi ekle.