170 yıl önce inşa edilen Mürzzuschlag ile Gloggnitz arasındaki hat, Avrupa'nın ilk standart mesafeli dağ demiryoluydu. Doğayı ve teknolojiyi kusursuz bir şekilde harmanlayan hat, birçok viraj, tünel, ikonik köprü ve viyadükten geçer. Buna karşılık Semmering, aynı derecede tarihi olan Südbahn'ın yalnızca bir bölümüdür. Zirvelerden Gloggnitz'e doğru döndükten sonra, geçmişi 1842'ye dayanan hat düzleşir ve Aşağı Avusturya'nın en işlek istasyonu olan Wiener Neustadt'a doğru hızla ilerler. Train Sim World 4 ile, 41 kilometrelik Semmering Geçidi'nde doğal manzaralar için hızını değiştirmeden önce Wiener Neustadt'ın dışındaki 27 kilometrelik Südbahn boyunca yarış. ÖBB 1116 ve ÖBB 4024 ile bölgesel ve nakliye operasyonlarının kontrolünde, bu çift hatlı başarının iki katlı viyadüklerini ve kayalık, ormanlık topografyasını geç.