Dovetail GamesSimülasyonDiğer
Her ikisi de halihazırda Train Sim World'de bulunan, Almanya ve İsviçre'ye komşu bir ülke olan Avusturya, pek çok unsurla tanınır, ancak en önemlisi büyüleyici manzarası ve tabii ki demiryolu ağıdır. Ulusal olarak ÖBB veya Avusturya Federal Demiryolları tarafından işletilen sistemde, yolcular, hizmeti AB içindeki en iyiler arasında göstermektedir. ÖBB'nin hizmetini yoğun şekilde dizilmiş Vorarlberg S-Bahn'larında sürdürürken, bol miktarda göl kıyısı ve dağlık manzara bulunmaktadır. ÖBB 4024 Talent EMU tarafından işletilen S1 hattı, Almanya'nın Lindau adasından başlamakta, hemen anakaraya geri dönmekte ve sınırı geçerek Avusturya'nın en batı bölgesine gitmektedir. Yepyeni bir deneyime giriş yap, yeni bir ülkede sinyalizasyon ve tren operasyonlarının inceliklerini öğren ve Train Sim World'ün Avusturya'ya ilk girişi olan S-Bahn Vorarlberg ile parıldayan göllerin ve karla kaplı zirvelerin uçsuz bucaksız, tabloyu andıran manzaralarına hizmet et!