Dovetail GamesSimülasyonDiğer
Train Sim World 4'te tepelere çık ve modern Amerikan dizelinin kuvvetli gücünü deneyimle! Şık ve benzersiz F125 dizel filosuyla Metrolink banliyö hizmetlerinde gaza bas. Avrupa lokomotif tasarımlarından ilham alan şık tasarımıyla, ilk olarak 2015 yılında üretilen F125 "Spirit". İtme-çekme işlemlerine izin veren bir kabin ile tamamlanan ikiz Rotem Banliyö Arabalarıyla gazla ve uzaklara git. Çift katlı ve F125 kadar cesur, yoğun LA banliyöleri ve kırsal Soledad Kanyonu için güçlü ve etkili bir karışım oluşturuyorlar. Banliyö yolcu görevlerinin zaman çizelgesi baskılarını içeren dağ geçidi demiryolu yük taşımacılığının zorluğunu deneyimle. Newhall Geçidi gibi bölgelerin üstesinden gel ve programa uyarak Los Angeles Bölgesinde rüzgarla birlikte yol al - ancak, ön taraftan veya kabinden; uzun ve güneşle kaplı yollarda nefes kesen manzaraların keyfini çıkarmak için biraz zaman ayır.