160 yılı aşkın bir geçmişe sahip olan Rosenheim - Salzburg demiryolu, uzun süredir Almanya ile Avusturya arasında hayati öneme sahip bir hat olmuştur. Bugün hat, her türlü trafik için önemli bir koridor görevi görmektedir ve onlarca yıldır sürekli olarak iyileştirmelere tabi tutulmaktadır. 1970'lerin efsanesi olan DB BR 111'in klasik kabininden, bölgesel ancak bununla birlikte uluslararası olan hizmetlerle Rosenheim şehrinin dışına doğru hız yap. Kırsal kesim boyunca sınırı geçerek Salzburg'a doğru ilerle. 111 yanında, nakliye ve S-Bahn seferleri için BR 185.2 ve ÖBB 4024'ün de aralarında bulunduğu çok sayıda hareket gücü de saflara katılıyor. Train Sim World 4'te hat, 2013'teki haliyle temsil ediliyor; hâlâ klasik DB çekiş özelliğine sahip ancak Salzburg Hbf'nin yeni kanopi yapısını içermektedir. Bavyera tepelerindeki kasabalara hizmet taşı ve Bahnstrecke Salzburg - Rosenheim sınırı boyunca seyahat et!