İkonik Fowler 4F'in tanıtılmasıyla romantik buhar çağı Train Sim World'e geri dönüyor. Derby'de inşa edilen ve 1920'lerin başına dayanan bu verimli lokomotif filosu, LMS demiryolundan Henry Fowler tarafından orta menzilli yük taşıma işleri için tasarlanmıştır. 575 adet üretilen; ancak çok azı koruma altına alınabilen bu sağlam 0-6-0 kömür ve su vagonu efsanesinin alevlerini yeniden canlandır. Zorlu yüklerle başa çık; ağır ICI Kalker Yük Vagonları ile yerel ve uzun mesafeli yolcu trenleri büyüleyici Peak District boyunca taşınmayı bekliyor. İngiliz kırsalında fırtınalar estiren dik meyilleri fethetmek için ranfor makinesi ve çift-makine ile savaşa git. İngiliz Tren Yolları döneminin karmaşık bir şekilde detaylandırılmış istasyonlarından Avrupa'nın en büyük Kalker ocağına kadar her mil ve zincir nostaljik detaylarla yeniden yaratılmıştır. Train Sim World 3'te yepyeni tren yolculuklarına çık!