Lütfen dikkat: Eksiksiz deneyim için Train Sim World'e sahip olmanı öneririz: Ayrı olarak satın alınabilen Horseshoe Curve. Norfolk Southern'ın ES44AC lokomotif filosundaki 9 görünümü tasvir eden Train Sim World 3 için yapılan NS Heritage Görünüm Koleksiyonu ile ABD demiryolunun tarihini kutla: - 8025, Monongahela Railway'i temsil eder - 8099, Southern Railway'in renklerini anımsatır - 8100, Nickel Plate Road'un anılarıyla dolup taşar - 8101, Central Of Georgia'nın görkemli şeritlerini üzerinde taşır - 8102, en ikonik olan ünlü Pennsylvania Railroad'u hatırlatır - 8103, Norfolk ve Western görünümüyle büyük, cesur ve mavi renktedir - 8104, Lehigh Valley için olan ana renkler geçidini sürdürür - 8105 Interstate Railroad'u geri getirir - 8114, orijinal Norfolk Southern görünümüyle ana raylara geri döner Horseshoe Curve'deki Zaman Çizelgesi Modunda ve çeşitli yeni senaryolarda bu görünümleri kullan.