Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg'u edinmeni öneririz. Yüzyılın başında demiryolu hizmetlerini dönüştürmek için tasarlanan EuroSprinter, her bir operatörün niteliklerine göre lokomotif sipariş edebileceği uyarlanabilir bir platformdu. Bu türden BR 182, Almanya'da yük trafiğinde oldukça rağbet gördü. Pek çok operatör lokomotifleri doğrudan sipariş ederken Dispolok, filolarını gerektiğinde şirketlere kiraladı. Bu nedenle Dispolok'un BR 182'leri Almanya'nın dört bir yanında görünürlük kazandı. Bu öfkeli boğa, Train Sim World 3'te Kassel ve Würzburg arasında hem mevcut hem de yeni yük hizmetlerinde Sarı ve Gri renkli günlerini yeniden yaşıyor ve Scenario Planner'ın verdiği özgürlükle Almanya'nın her yerine gidiyor. Gece çökerken Dispolok BR 182'nin gücünü serbest bırak!