Brum yolcusu kalmasın! Ismarlama çalışan, çalışkan West Midlands Demiryolu BR Class 323'e bin, Birmingham'ın yoğun banliyö ağında kesintisiz modern zaman aksiyonuna dal. 25 yılı aşkın süredir hizmet veren Class 323, kendine özgü çekiciliği, hızlı performansı ve benzersiz tasarımıyla ünlüdür. Cross-City Line, zengin bir tarihe ve kültüre sahiptir. Hattaki en dikkat çekici istasyonlardan biri, Cadbury Çikolata Fabrikasına ev sahipliği yapan Bournville'dir. Fabrika tek başına 100.000 adet turist çekiyor ve güzergahtaki 25 istasyondan sadece biri olduğunu düşünürsek bu fabrika, hattın önemini ve popülaritesini gözler önüne seriyor. Lichfield Trent Valley, Redditch ve Bromsgrove arasında sür, güzergah görevlerini tamamla ya da en sevdiğin noktadan tren gözlemleme noktasından olan biteni seyret. Senaryo Planlayıcısı ve Desen Tasarımcısı ile deneyimlerini kişiselleştir ve bütün bunları Creators Club ile paylaş.