Towerborne
Towerborne; heyecan dozu yüksek, yana doğru ilerlemeli bir Aksiyon-RYO-Dövüş oyunudur. Ölümsüz bir As savaşçı olarak yeniden doğ ve Çan Kulesi'ni surların ötesindeki karanlık tehlikelere karşı koru. Yıkımın eşiğindeki dünyayı keşfe çık, düşmüş İleri Şehri'nin gizemini açığa çıkar ve insanlığı yok oluşun eşiğine getiren yozlaşmaya karşı koy. Kargaşanın Efendisi Ol Klasik kombo tabanlı dövüşler, modern RYO sistemiyle harmanlanıyor. As'ını birbirinden kuvvetli teçhizatlarla özelleştir, farklı savaş stilleri dene ve becerilerini geliştirmek için zorlu çarpışmalara adım at. Her savaşta daha da güçlenecek ve yeni stratejiler öğreneceksin. Her bir silah, yolculuğunu sil baştan şekillendirecek. Savaş ve Ayakta Kal İster hemen ekran başına geçip kendini yormadan aksiyona adım atmak isteyen ister karmaşık mekaniklerde ustalaşmayı seven bir oyuncu ol, Towerborne'un sunduğu sayısız oyun tarzı arasından dilediğini seçebilirsin. Hızlı ve aktif savaş sistemi doğru zamanlama yapmayı ve yaratıcılığı ödüllendirir. Böylece güçlenmeye devam etmene rağmen girdiğin her çarpışma eşsiz ve zorlu hissettirir. Dostlarınla Birlikte Güçlen Özel yetenekler sunan Umbralarla veya üç As* dostunla güçlerini birleştir ya da yalnız başına maceraya atıl. Takım çalışması karmaşayı ve heyecanı körükler. Doğru uyum ve stratejiyse zafere giden yolda başarının anahtarıdır. Dostlarınla sırt sırta ver ya da tek başına savaş. Unutulmaz Bir Yolculuğa Çık Towerborne, hareketli savaş sistemini heyecan dozu yüksek, aksiyon dolu hikâye moduna taşıyor. Savaştan daha fazlasını isteyen oyuncular Towerborne'un hikâye modunda oyunun kendine has dünyasını ve karakterlerini yakından tanıyacak, Çan Kulesi'nin kaderini belirleyecek. Keşfet, ilerle, dünyayı gönlünce keşfe çık. Dilersen As'ının yolculuğunu çevrimdışı oynayabilir, arkadaşlarınla birlikte savaşmak istersen internete bağlanıp vakit kaybetmeden kaldığın yerden devam edebilirsin.