There's a Gun in the Office
"Kaçırıldınız ve dışarı çıkmak zorundasınız ama neyse ki ofiste bir silah var. Ne yazık ki seni kaçıran kişi her gün eve dönüyor, bu yüzden hücrenden dışarı çıktığında izini kaybettirmen gerekiyor. Sonunda ayrılana kadar silaha yaklaşmak için her geçen günü kullanın. Kapana kısıldığınızı, kaçırıldığınızı ve kaçmak için zamana karşı yarıştığınızı hayal edin. Sizi koruyacak ve hatta yiyecek hiçbir şeyin olmadığı bir odaya kilitlenmişsiniz. Korkunç bir meydan okumayla karşı karşıyasınız: sizi kaçıranlar her gün geri dönüyor, bu yüzden yaptığınız her eylem mükemmel bir şekilde gizli olmalı. Odanızı her terk ettiğinizde, her şeyi tam olarak bulduğunuz gibi bırakmalısınız - ya da her şeyi riske atmalısınız. Kaçış yolunuzu ortaya çıkarmak için beş gününüz var - Pazartesi'den Cuma'ya -. Başarısız olursanız, hayatta kalamazsınız. Her karar önemli. Seni tutsak edenleri zekânla alt edip zamanında kaçabilecek misin, yoksa sonsuza dek kapana mı kısılacaksın? Zaman geçiyor."