Them Bombs
Dr. TiNT'ten gelen bir mesaj sizi bir saatli bombaya yöneltiyor. Tik tak! Tik tak! Her saniye değerli. Hangi kabloyu keseceksin, mavi mi kırmızı mı? Tik tak! Tik tak! Topuzları nasıl ayarlaman gerekiyor? Tik tak! Tik tak! Sadece iki dakikan kaldı... El fenerinin pili bitiyor. Adrenalin etkisini gösteriyor. Sakin kalarak bombayı imha etmeyi başarabilecek misin?