Eşsiz bir avcılık deneyimine hoş geldin. Güzel manzaralar eşliğinde keşfedebileceğin göz alıcı Sundarpatan Nepal Hunting Reserve seni bekliyor. Zoru severim diyorsan bu av sahası tam sana göre. Avcılık becerilerini geliştir Sadece bu bölgeye özgü olan türler de dahil birçok farklı canlının bulunduğu vahşi yaşamı keşfet. Ender görülen etkileyici Barasinga Geyiği, Kar Leoparı, bu bölgede “Yüce Olan” olarak bilinen Himalaya Tahr Keçisi gibi bu benzersiz bölgedeki 13 türü kaçırma. Ovadayken her an tetikte olmalısın. Bölgenin sakini Bengal kaplanı, yalnızlığı tercih eden ve yakalanması zor yapısıyla hayatta kalma becerilerini sınırlarına kadar zorlayacak. Sık sık kendi bölgesine girenlerin izini sürüp pusuya düşürmeye çalışan bu hayvan karşısında yapman gereken tek şey var: av mı yoksa avcı mı olacağına karar vermek... Eşsiz sınırları aş Hayatın sınırlarda yaşandığı bu yerde avlanma fırsatını kaçırma. Dağ bölgesinin karla kaplı yüksek dağ sırtında avlan, orta kesimlerin orman gülüyle dolu ormanlarını keşfet veya ovaların tropik iklimle yetişen sal ağaçlarıyla kaplı ormanlarında zorlu bir yolculuğa çık. Sundarpatan’ın dört bir yanında çeşitli ve farklı maceralar seni bekliyor. Bu bölgenin büyük bir bölümünün en deneyimli avcıları bile zorlaması garanti. Kültürel keşif ve eğitim dolu bir yolculuğa çık Sundarpatan, sana Nepal doğasının zenginliğini keşfetmen için muhteşem bir fırsat sunuyor. Bölgedeki uzmanlar ve korucularla birlikte avcılık becerilerini sergile. Tarım, fotoğrafçılık ve tamir gibi avcılık dışı görevlerle de rezervi destekleyebilir ve geliştirebilirsin. Tarihi Gandhare Tüfeği ile avlan Aslen 19. yüzyılın sonlarında üretilmiş ağızdan dolma bir ateşli silah olan Gandhare Tüfeği, hem askeri hem de avcılık alanlarında Nepal inovasyonunun en güzel örneğidir. Nepal tarihinin büyük bir kısmını simgeleyen el yapımı, yüksek kalibreli ve tek atım tüfeği en çok ihtiyaç duyduğun anlarda kullanabilirsin.