Pompalama, çevirme ve katlama mekanizmalı 3 dokunsal av silahı: levyeli tüfek, hızlı dolum pompalı tüfek ile hafif, portatif ve katlanır av tüfeği. Özenle seçilmiş bu ateşli silahlar koleksiyonu sevilen klasiklerin modern yorumlarını sunuyor. Koleksiyondaki teçhizatların çok yönlülüğü tüm avcıların takdirini kazanacak. ANANTHA ACTION .22 LEVYELİ TÜFEK Anantha Action, şık ve modern tasarım ile boru tipi şarjörü bir araya getirerek popüler klasik levyeli tüfeğe dokunsal bir yorum getiriyor. .22 kalibre Magnum fişeğe uygun tasarımı sayesinde hızlı ve güvenilir dolum sunarken küçük av hayvanlarını avlamada kısa sürede ustalaşmanı sağlar. FROST .257 POMPALI TÜFEK Yüksek isabet oranına sahip Frost pompalı tüfek güç ve işlevsellik sunar. .257 kalibre mühimmatla uyumlu hızlı dolum şarjörü sayesinde avcılar için teçhizatlarına yenilik getirecek özgün bir seçenek sunar. Ayrıca orta büyüklükteki çeşitli av hayvanları için de ideal bir seçenektir. GIDDINGS SSC .410 COYOTE KATLANIR AV TÜFEĞİ Katlanmış formundan ateş edilmeye hazır formuna saniyeler içinde geçen ve sırt çantasında rahatça taşınabilen Giddings, hafif ve çok yönlü bir teçhizattır. .410 kalibre tasarımıyla sadece saçmaları değil, misket ve slug fişekleri de destekler. Küçük ve orta büyüklükteki av hayvanlarını etkili bir şekilde avlamak için tasarlanmıştır.