Hunters' Choice: Bolt-Action Rifle Pack ile atış becerilerini üst seviyelere çıkararak başarılı bir avcı ol. Bu, her zaman arkamızda olan inanılmaz topluluğumuz ile iş birliği içinde yarattığımız ilk paket. theHunter topluluğu tarafından seçilen üç adet kurmalı tüfeğin her biri kendine has özelliklere sahiptir. Bu tüfekler sahiplerine çeşitli türdeki küçük ve büyük av hayvanlarını daha isabetli bir şekilde avlama fırsatı sunar. Her tüfek çeşitli dürbünlerle uyumludur. Vallgarda .375 Bu tüfek, büyük ve tehlikeli av hayvanları karşısında en iyi dostun olacak. Vallgarda .375 kurmalı tüfek, isabetliliği ve gücü sayesinde av macerasına çıktığında yanına alacağın ideal silahtır. Johansson .450 Orta büyüklükteki ve büyük av hayvanlarını avlamak için tasarlanan Johansson .450, dayanıklı bir yapıya ve kusursuz işlevlere sahiptir. Bu sayede modern özellikler ile geleneksel stil arasında harika bir denge kurarak tutarlı ve güvenilir bir performans sunar. Fors Elite .300 Fors Elite .300 ile şu ana kadarki en büyük av deneyimine hazır ol. Bu kurmalı tüfek, yüksek tempolu avlar için harikadır. Hızlı tekrar doldurma ve üst düzey dürbünsüz atış özelliklerinden tam anlamıyla faydalandığından emin ol. Geniş şarjör boyutu sayesinde uzun soluklu atış maceraları için vazgeçilmez bir silahtır.