High Caliber Weapon Pack ile en harika av deneyimine hazır ol. Pakette yüksek ateş gücü ve maksimum menzil sunacak şekilde tasarlanmış üç adet birinci sınıf silah ile beş yeni dış görünüm bulunur. Paket içeriği: - Arzyna .300 Mag Tactical: Avcılar ve nişancılar için tasarlanan Arzyna .300 Mag Tactical mükemmel bir performans sunar. AR platformunun esnekliği ile .300 Magnum’un uzun menzil gücünü bir araya getiren bu tüfek, avcılık ve isabetli atışlar konusunda çığır açıyor. - .45-70 Jernberg Superior: Jernberg Superior, güçlü tek atım ve kırmalı tasarımı ile keskin nişancılar ve avcılar için vazgeçilmez bir tüfektir. Tüfek, etkileyici boyuta sahip .45-70 kalibrelik fişek atabilir. Ayarlanabilir dürbün ayağı ile özelleştirme ihtiyaçlarınızı karşılar. İnce işçiliği ve isabetli atışları sayesinde basit bir araç olmaktan çok uzaktır. - Strandberg 10GA Executive: İster sulak alanlarda avını takip et ister atış müsabakalarında yeteneklerine sergile Strandberg 10GA Yarı Otomatik Av Tüfeği her seferinde benzersiz bir performans ve güvenilirlik sunar. - Beş Yeni Dış Görünüm: Pakette sahip olduğun diğer dış görünümlerle birlikte kullanabileceğin seçili silah ve ekipmanlara uygulanabilen özel malzeme ve kamuflaj dış görünümleri de bulunur.