The Witch's House MV
İlk olarak 2012'de piyasaya sürülen The Witch's House, Geleneksel Japon korku RPG temalı ani sıçramalar ve bulmaca çözmeye dayalı bir oyundur. Ib ve Ao Oni gibi türdeki diğer oyunların yanı sıra The Witch's House,gerçekten korkutucu dehşeti gizleyen piksel sanatıyla hayranlarını şaşırtmayı başarmıştır. The Witch's House, * neredeyse * her yerde tuzaklar olmak üzere bilinçli olarak tasarlanmıştır - ani ölüm tahmin edilemez ve oyuncuları tetikte tutar. Her an herşey olabilir. Tamamen yenilenmiş görseller ile, The Witch’s House MV eski tarz seven hayranlar için bile yeni gibi hissedeceklerdir. Oyuncular ayrıca, ana oyunun tamamlanmasıyla birlikte yeni etkinlikler içeren yeni bir zorluk modu ile karşılaşacaktır.