The Walking Dead Collection - The Telltale Series
The Walking Dead - A Telltale Series'in ilk sezonu, yüzden fazla Yılın Oyunu ödülü alarak video oyunlarında hikayecilik anlayışını baştan tanımladı. Şimdi de çok beğenilen ilk üç sezon, antoloji ve kılıç taşıyan ikon Michonne'un yer aldığı mini dizi ilk defa aynı kutuda. The Walking Dead, insanlığını kaybetmiş bir dünyada insan olmanın anlamına yapılan benzersiz bir yolculuk. - Sezon bir, iki, A New Frontier, 400 Days ve Michonne mini dizisini içerir. - Robert Kirkman'ın ödüllü çizgi romanının dünyasında geçen hikayede, geleceğinizi verdiğiniz kararlar şekillendirir.