The Telltale Batman Bundle
Bu paket Telltale'den 2 oyun içeriyor. - Batman - The Telltale Series (Episodes 1-5) - Batman: The Enemy Within (Episodes 1-5) Bruce Wayne'nin karışık zihnine girin ve Dark Knight olarak verdiğiniz kararların güçlü ve sonsuz sonuçlarını keşfedin.