John Wick Hex
John Wick Hex, eleştirmenlerce beğenilen film serisindeki profesyonel tetikçi John Wick gibi düşünüp harekete geçmenizi sağlayan hızlı ve aksiyon odaklı strateji oyunudur. Filmin yaratıcı ekipleri ile ortaklaşa işbirliğiyle yapılan John Wick Hex, bir taraftan hikayenin evrenini genişletirken diğer taraftan da seriye özgü silahlı dövüş stilini video oyunu olarak hayata geçiren dövüş koreograflı bir satrançtır. Oyuncular hızlı kararlar alıp, yapacakları her saldırıyı ve hareketi anlık sebep ve sonuçları göz önünde bulundurarak seçmelidir. Stratejik ve zaman bazlı aksiyonun eşsiz bir karışımını sunan John Wick Hex, filmlerden gelen taktiksel mücadele hissini yakalıyor ve stratejiyle aksiyon video oyunu türleri arasındaki çizginin keskinliğini yumuşatıyor. Yeni silahların, kıyafet seçeneklerinin ve mekanların kilidini açmak için iyi performans gösterin ve ana hikaye modunda ilerleyin. Her silah, kullanacağınız taktikleri ve oyun şeklinizi değiştirir. Cephaneniz sınırlıdır ve gerçekçiliğe en yakın şekilde tasarlanmıştır. Silahınızı doğru zamanlarda doldurun ve iş üzerinde topladığınız silahlardan en iyi verimi almaya çalışın. Winston ve Charon'u, doğuştan gelen hakkını arayan tehlikeli bir düşmandan kurtarmak için umutsuz bir göreve atılan John'un hikayesinin anlatıldığı filmlerin öncesini konu alan bu orijinal ve yepyeni hikayeyi tecrübe edin. Bu hikaye, ikonik rolleri filmlerden alınan dünya çapındaki seslendirme sanatçıları Ian McShane ve Lance Reddick ve oyunda 'Hex' adındaki kötü adam rolüyle seslendirme efsanesi Troy Baker gibi yıldız isimler tarafından hayata geçirildi. John Wick Hex, filmlerin tarzını eşsiz bir kara film grafikli sanat tasarımıyla ve ünlü besteci Austin Wintory'nin orijinal eseriyle oyuncuya sunuyor.