The Talos Principle 2: Deluxe Edition
Deluxe Edition, The Talos Principle 2'yi ve Road to Elysium DLC'sini içerir. The Talos Principle 2, ilk oyunun zihni gittikçe daha da zorlayan mücadeleleriyle felsefi temalarını ve büyüleyici ortamlarını büyük ölçüde genişleten, beyni çalıştıran birinci şahıs bir bulmaca deneyimi sunuyor. Biyolojik insanların neslinin tükendiği ancak insan kültürünün robotlardan oluşan bir şehirde sürdürüldüğü yeni bir dünyaya doğduktan sonra kendini, büyük güçler saklayan gizemli bir dev yapının bulunduğu zihni kurcalayan bir macerada buluyorsun. Ne kadar fazla şey keşfedersen kozmosun doğası ve medeniyetin amacına dair o kadar fazla soruyla yüzleşeceksin. Daha iyi bir gelecek adı altında verilip yerine getirilmeyen sözler, insanlığın hatalarını tekrarlamaya dair korku, mantığa duyulan inanç veya insanlığı bütünüyle geride bırakmak... Verdiğin kararlar ve seçtiğin taraflar olayların gidişatını belirleyecek. Yeni Nesil Bulmacalar Zekice oluşturulmuş bulmaca içinde bulmacalar ve çok zorlayan Altın bulmacaların da aralarında bulunduğu farklı zorluk seviyelerindeki çeşit çeşit bulmacaları çöz. Her bulmacayı çözmeden oyunu bitirebilir veya tamamen uzman olmanın vereceği ödüllerin peşinden gidebilirsin. Yer çekimini yönetme ve zihin aktarımı gibi çeşitli yeni yetenekler, orijinal The Talos Principle'ın yerleşik mekaniklerine katılarak yeni ama bilindik bir deneyim sunuyor. Felsefi Bir Arayış Daha önceden birlikte çalışılmış yazarlar Jonas Kyratzes (The Eternal Cylinder, Clash: Artifacts of Chaos) ve Tom Jubert (The Swapper, Subnautica) ile onlara katılan Verena Kyratzes (The Hand of Merlin, Serious Sam 4) tarafından kaleme alınmış, beyni çalıştıran, karakter gelişimi odaklı ve birden fazla sonu bulunan etkileşimli bir hikâyede The Talos Principle'ın hikâyesinde sıradaki adımı at. Cesur Yeni Dünya Paradigma değişiminin eşiğindeki bir şehirden geleceğin anahtarına sahip gizemli bir adanın çeşitli manzaralarına uzanan yepyeni ortamları keşfet. Bulmaca çözmeye biraz ara verip uzun zamandır saklı olan gizemleri ve unutulmuş tarihin izlerini keşfet. Yaratılışın Ezgileri Chris Christodoulou'nun (Risk of Rain 1 ve 2) katılımıyla birlikte usta besteci Damjan Mravunac (Serious Sam, The Talos Principle) tarafından bestelenen muhteşem oyun müzikleriyle The Talos Principle'ın zengin ve acı tatlı dünyasına dal.