The Planet Crafter Deluxe Bundle
The Planet Crafter 1-8 kişilik uzay temalı açık dünya dünyalaştırma ve üretim oyunu. Tehlikeli bir gezegenin ekosistemini değiştirerek insanlık için yaşanabilir hâle getir. Hayatta kal, kaynak topla ve üssünü inşa et. Ardından yepyeni bir biyosfer oluşturmak için oksijen üret, ısı ve basınç oluştur. The Planet Crafter - Planet Humble Planet Crafter olarak yepyeni Planet Humble dünyasında sıfırdan başlangıç yap! Tek başına veya arkadaşlarınla bu bilinmeyen toprakları keşfet, seni bekleyen hikâyeleri, yenilikleri ve sırları açığa çıkar ve koca bir gezegeni dünyalaştırma görevini bir kez daha tamamla! The Planet Crafter - Toxicity Toxicity DLC'sinde sanayi faaliyetleri sebebiyle kirlenmiş, bilinmeyen bir gezegene yolculuk yap. Yeni aletler ve makineler kullanarak gezegeni eski ihtişamına kavuşturmalısın. Bu çorak toprakları tek başına veya arkadaşlarınla keşfet, sırları açığa çıkar ve gezegenin canlanmasına yardımcı ol!