The Planet Crafter - Planet Humble
Planet Crafter olarak yepyeni Planet Humble dünyasında sıfırdan başlangıç yap! Tek başına veya arkadaşlarınla bu bilinmeyen toprakları keşfet, seni bekleyen hikâyeleri, yenilikleri ve sırları açığa çıkar ve koca bir gezegeni dünyalaştırma görevini bir kez daha tamamla! Tek bir DLC kopyasıyla iş birliğine dayalı çok oyunculu modda oynayabilir ve bu yeni içeriğin keyfini arkadaşlarınla çıkarabilirsin. Ana oyundaki gezegenin yarısı büyüklüğündeki yeni bir dünyada geçen maceraya atıl ve birçok yeni bölge keşfet. Neden bu gezegende hiç canlı yok? Bu yeni dünyaya ayak basarak uzay kolonileri ve mega şirketler hakkında birçok yeni bilgi edin. Kendini evinde gibi hissetmek için hayalindeki keşif üssünü kur! Humble DLC'sini oynamak için "HUMBLE" gezegenini seçip yeni bir kayıt oluşturabilir veya Prime gezegenini dünyalaştırdıktan sonra oyunun gezegenler arası sistemi üzerinden Humble'a seyahat edebilirsin.