The Outer Worlds 2 Preorder Premium Edition
Hemen The Outer Worlds 2 Premium Edition için ön sipariş vererek 5 güne kadar erken erişim kazan ve Commander Zane's Anti-Monopolistic Battle Pack'i elde et. The Outer Worlds 2 Premium Edition şunları içerir: - The Outer Worlds 2 ana oyunu - 5 güne kadar erken erişim - Gelecekteki 2 hikâye genişletmesi için DLC Pass* - Moon Man's Corporate Appreciation Premium Prize Pack - The Outer Worlds 2 Dijital Sanat Kitabı ve Orijinal Oyun Müziklerine erişim * Hikâye genişletmesine çıktığı zaman erişilebilir. The Outer Worlds 2, Obsidian Entertainment tarafından geliştirilen ödüllü birinci şahıs bilim kurgu rol yapma oyununun sabırsızlıkla beklenen devam oyunudur (Heyecanımız oyunun sıfatlarından belli, değil mi?). Başka yere söz verme; yeni bir kolonide yeni bir tayfa, yeni silahlar ve yeni düşmanlarla aksiyon dolu bir maceraya hazır ol! Ne kadar da fazla yenilik var! Cesur ve muhtemelen de çekici bir Dünya Başkanlığı ajanı olarak tüm insanlığı yok etme tehlikesi olan yıkıcı yarıkların kaynağını açığa çıkarmalısın. Araştırman seni ışık hızı sıçraması teknolojisinin yurdu Arcadia'ya götürüyor. Koloninin, hatta tüm galaksinin kaderi senin verdiğin kararlarla şekillenecek. Güçlü yönlerin, zayıflıkların, tayfan ve güvendiğin gruplar bunda büyük rol oynayacak. Yeni Bir Cepheyi Keşfet Arcadia kolonisi, Himaye'nin sözde iyiliksever yönetimine karşı çıkan ayaklanma ve kurumsal işgal yüzünden gruplar arası bir savaşın ortasında kalmış durumda. Yok edici yarıklar koloni boyunca yayılırken her grup bu yarıkları kontrol etmek veya kapatmak için savaşıyor. Çeşitli bölgeleri gez, saklı bilgileri gün yüzüne çıkar ve bir sistemin kaderine şekil ver! Senin Komutanın, Senin Yolun Kendi oyun tarzını yansıtan yetenekler ve seçimlerle karakterini oluştur. Koloni her hamlene tepki vererek tamamen senin şekillendirebileceğin bir hikâyenin yolunu açar. Diplomasiyi kullanabilir, açıkgöz bir stratejist olabilir, kaos için savaşabilir veya tamamen farklı bir yol izleyebilirsin. Tabii dilersen taktikle falan uğraşmayıp olaylara balıklama da dalabilirsin. Yoldaşlarını Seç Eşsiz özelliklere, hikâyelere ve amaçlara sahip yoldaşları ekibine kat. Yoldaşlarının amaçlarına ulaşmalarına yardımcı olabilir veya onları kendi hedeflerin için kullanabilirsin. Yoldaşlar üzerindeki etkin onların gelişimini (veya ölümünü) şekillendirerek yoldaşları, onlarla birlikte inşa ettiğin sürükleyici hikâyenin ayrılmaz bir parçası hâline getirir.